dinsdag 17 september 2013

Overgestapt

Twee maanden niets gepost, maar ik heb niet stil gezeten! De afgelopen tijd ben ik druk geweest met het inrichten van mijn nieuwe blog. Ik stap namelijk over van Blogger naar Wordpress. Schrik niet, alleen de weblink is veranderd; naam en insteek zijn niet anders dan voorheen. Natuurlijk hoop ik dat je me blijft volgen. Hoe? Lees hieronder!

Allereerst het adres van mijn blog: flourishlikeapalmtree.wordpress.com!

Zoals je zult zien, is de inhoud niet anders. Mocht je een oud bericht aanklikken, dan kan het nog wel zo zijn dat je wordt verwezen naar blogspot. I'm still working on that!

En dan nu hoe je me kunt blijven volgen...

Blogger
Als je zelf de leeslijst van Blogger gebruikt, kun je daar mijn Wordpress-blog toevoegen:
  • ga naar je leeslijst en klik linksboven op toevoegen
  • vul de volgende URL in: http://flourishlikeapalmtree.wordpress.com/
  • klik op volgen en je vindt mijn nieuwe berichten voortaan in je leeslijst
E-mail
Je kunt via je e-mail op de hoogte worden gehouden en een mail ontvangen als ik iets nieuws heb gepost:
Facebook
Op Facebook is er een pagina van Flourish like a Palm Tree. Hierop komt een link te staan naar de nieuwe berichten die ik op de blog plaats:
  • ga naar flourishlikeapalmtree.wordpress.com
  • scroll helemaal naar beneden, daar staat o.a. het kopje @ Facebook (of klik bovenaan op het Facebook-icoontje)
  • klik op Vind ik leuk en je ziet mijn berichten op de tijdlijn
Twitter
Op Twitter plaats ik een link naar de nieuwe berichten die ik op de blog plaats:
  • ga naar flourishlikeapalmtree.wordpress.com
  • scroll helemaal naar beneden, daar staat o.a. het kopje @ Twitter (of klik bovenaan op het Twitter-icoontje)
  • klik op @flourishingpalm volgen en je ziet mijn tweets
Instagram
Op Instagram kan ik geen blogberichten plaatsen, ook geen link daar naartoe. Je kunt er echter wel de foto's zien die ik niet in mijn berichten verwerk. Zie ook dit bericht: Instagram. Om mij te volgen:
  • ga naar flourishlikeapalmtree.wordpress.com
  • scroll helemaal naar beneden, daar staat o.a. het kopje @ Instagram (of klik bovenaan op het Instagram-icoontje)
  • klik op een willekeurige foto
  • klik in het nieuwe scherm rechts naast de foto op volgen
Google+
Ook op Google+ plaats ik de nieuwe blogberichten:
Dit waren ze, diverse mogelijkheden om me te volgen. Ik hoop dat je mijn blogs blijft lezen en een reactie is altijd welkom! Uiteraard blijf ik jullie ook volgen!

Tot blogs!
Annelies

1 opmerking:

  1. Ik zie wel meer mensen overstappen naar wordpress. Wat is het voordeel daarvan?

    BeantwoordenVerwijderen