zaterdag 14 april 2012

In voor of tegenspoed

Sinds mijn gitaar uit de hoes is en dus voor het grijpen ligt, pak ik deze regelmatig. Heerlijk vind ik dat, zingen en gitaarspelen. Ik kan er mijn emotie helemaal in kwijt. Soms is het gewoon heerlijk om even 'los te gaan' met het aanslaan van de snaren en een andere keer ga ik vooral op in de liedteksten die ik zing. Dat laatste was vandaag het geval...



Ik zong vanmiddag o.a. het lied 'U die mij geschapen hebt', een voor mij heel bekend lied. En toch leken de woorden opeens nieuw voor me. God is zo goed voor me, dat ervaar ik steeds weer, in voor én tegenspoed. En daarom wil ik Hem aanbidden, in mooie tijden, maar ook als het even tegenzit.

Momenteel gaat bij mij niet alles voor de wind. Ik heb zeker mijn momenten dat ik daarover gefrustreerd, boos of verdrietig ben. Maar de God die mij geschapen heeft, Die mij het leven geeft en Zijn liefde steeds laat merken is erbij! Hij is mijn Schuilplaats, Hij vervult mijn hart steeds weer en daarom wil ik Hem prijzen! Doe je met me mee?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten