donderdag 5 april 2012

Driving miss Daisy

Als je de film 'Driving Miss Daisy' nog niet hebt gezien, dan heb je echt wat gemist. Ik heb deze onlangs gekeken en heb enorm genoten. Echt alles aan de film is leuk: de karakters, het huis, de kleding, de auto's, de tijd waarin het zich afspeelt.. Neem hieronder vast een voorproefje.




Houd jij ook zo van een feeling good movie dan moet je deze zeker gezien hebben! En heb je voor mij nog leuke filmtips, dan hoor ik het graag. Met één of meer van de volgende film-ingrediënten maak je me blij:

bijzondere personen, inspirerende karakters,
wijze levenslessen, een goede verhaallijn

realistische actie of lachwekkende animatie,
stoere ridderverhalen of vertederende romantiek,
 in de stad of op het platteland,
over huishoudens of business

jaren 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90,
hedendaagse realiteit,
of een nadenker over de toekomst

Ik houd van heel veel verschillende soorten films, dus kom maar op met die tips.

Groetjes!

PS. Als het goed is, kan iedereen nu reageren, wel of geen gmail-account. Laat dus van je horen! Ik kijk uit naar je reacties op welk bericht dan ook.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten