zondag 21 oktober 2012

Daar ben ik weer!

Tjonge, wat een tijd geleden dat ik van me liet horen! De afgelopen maanden ben ik vooral druk geweest met reïntegreren op mijn werk (dat loopt overigens nog steeds) en mijn ritme aanpassen bij wat mijn gezondheid aankan en de afspraken die (weer) in mijn agenda staan. Bloggen had even geen prioriteit. Maar... daar komt wat mij betreft verandering in. Niet dat het andere op de achtergrond raakt, maar nu de maanden van vooral binnen leven weer zijn aangebroken, lijkt het me leuk om weer wat actiever deze blog te vullen.

De komende tijd hoop ik in ieder geval dingen te delen over de Tora-leeskring waar ik naartoe ga. In onze gemeente is de predikant dit initiatief begonnen en J. en ik hebben ons met zo'n dertigtal anderen daarbij aangesloten. We komen ongeveer eens in de twee weken bij elkaar en bespreken een aantal hoofdstukken uit de Tora. Besproken wordt hoe de Joden naar dit gedeelte kijken en wat wij daarvan kunnen leren. Erg interessant en ik hoop binnenkort wat eerste dingen hiervan met jullie te delen.

Wil je op de hoogte blijven, meld je dan aan als lid van mijn blog of vul je e-mailadres in. Je krijgt dan een seintje als ik iets nieuws heb geplaatst. En jullie reacties.. ik vind het erg leuk om die te krijgen! Tot blogs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten