dinsdag 28 februari 2012

Gezelligheid in huis

Een gezellig huis is natuurlijk altijd welkom. Maar dat geldt voor mij extra nu ik in de ziektewet zit en daarmee veel thuis ben. Bloemen, servies, eigen creaties.. ik geniet ervan!



Afgelopen weekend heb ik gezellig wat bloemen en voorjaarsbolletjes in huis gehaald. Hierboven een kleine impressie, want er staan er nog veel meer! Het stuk op de foto rechtsboven is overigens voor een groot deel nep. Ook wel handig, want dan hoef ik in ieder geval niet alles te verzorgen en na het uitbloeien te vervangen.


Bij aankoop van ons huis was ik gelijk helemaal weg van de mooie ingebouwde kast in de woonkamer. Daar zag ik mijn servies al staan en het is inderdaad geworden zoals ik graag wilde. Kaarsjes en tijdschriften zijn uiteraard ook altijd leuk. Op de foto linksboven zie je overigens het boek 'Eline's huis' liggen. Een geweldig boek om nieuwe creatieve ideeën op te doen. Op haar blog (http://elinepellinkhof.blogspot.com/) kun je ook veel informatie vinden. Een aanrader!


Bovenstaande bal heb ik onlangs zelf gemaakt. Ik heb het als decoratie in de vensterbank gelegd, maar je kunt er ook een lint aan vastmaken om ergens op te hangen. Het idee van deze bal haalde ik van http://bypetra.nl/blog/. Leuk om daar eens rond te snuffelen, want er staat nog veel meer! Als jij nog leuke ideeën hebt om je huis gezelliger te maken, let me know!

1 opmerking:

  1. Hey Lies,

    Het ziet er gezellig uit bij je! En heerlijk he, beetje fröbelen hier of daar... Eline's huis is zeker een leuk boek!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen