dinsdag 21 februari 2012

Let's get blogging

Hier zit ik dan, met de laptop op schoot. De huishoudelijke taken die ik voor vandaag had bedacht, zijn gedaan en nu mag ik genieten van een kop thee én.. mijn eerste blogbericht!


 
Een poosje terug kwam ik op het idee om een blog bij te gaan houden. Niet omdat dit nu zo 'in' is, maar vooral omdat ik het leuk vind om dingen met jullie als lezers te delen. Al heel wat jaren vind ik het heerlijk om te schrijven, maar heb ik niet echt een 'podium' waarvoor ik dit zou kunnen doen. Dan is een blog natuurlijk dé uitgelezen manier om voor jezelf een gelegenheid te creëren.

Zo gezegd, zo gedaan. Een blogtitel was snel bedacht (n.a.v. de trouwtekst die J. en ik afgelopen september meekregen). Dan de lay-out.. dat was wat lastiger. Pietje precies als ik ben, moet alles perfect zijn (dus schroom niet om het me te laten weten als dingen duidelijker kunnen of anders moeten). Maar voor nu is alles naar mijn zin en ben ik klaar voor mijn eerste bericht.

Voor degenen die mij niet kennen, zal ik me kort voorstellen. Ik ben Annelies, 27 jaar oud. Opgegroeid in een dorpje, maar vanaf mijn studententijd genietend van het leven in de stad. Hier heb ik ook mijn man en beste vriend J. leren kennen en we zijn op moment van schrijven 5 maanden gelukkig getrouwd. Het is mijn verlangen om te groeien als een palmboom, vanuit de wortels van mijn geloof in God. Alleen op die manier kan ik écht genieten van de schoonheid van het leven, waarin liefde en geloof onmisbaar voor me zijn.

Hoe vaak ik iets zal publiceren, kan ik niet zeggen. Check gewoon met regelmaat deze blog of meld je aan als lid van deze blog. Wat helemaal handig is, is om 'follower' te worden. Vul je e-mailadres in, dan blijf je op de hoogte zodra ik weer iets nieuws heb geplaatst.

Tot blogs!




1 opmerking:

  1. Wat leuk, een blog!! :-) Wij zijn je eerste volger!

    Er is toevallig net een kaartje naar je onderweg...

    Tot blogs!
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen