vrijdag 16 maart 2012

Fitness is fun



Wat kan ik vrolijk worden van zulke plaatjes! Gewoon omdat ik nou eenmaal van oude foto's houd. En omdat sporten leuk is, toen en nu!

Al langere tijd had ik het goede voornemen om weer vaker te gaan sporten. Het inschrijfformulier van een nieuw geopende sportschool in de buurt ligt al een tijdje ingevuld klaar. Maar helaas, mijn gezondheid het afweten en mijn is energiepeil enorm laag. Tijd om daar wat aan te doen!

Zo gezegd, zo gedaan! Met de fysiotherapeut is er een trainingsschema opgesteld en vandaag hebben we alle oefeningen rustig doorgenomen. There's work to do! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen om tussen alle krachtpatsers te beginnen met 10 minuutjes lopen(!) op de hardband.

Zin om ook te gaan fitnessen? Let me know and join the club!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten